ایده های جذاب برای تهیه و تنظیم ویدیو عروسی

دوشنبه 27 شهريور 1396
14:59
رستمی


ویدیو و فیلم عروسی فقط چیزی است که پس از سالها میتواند یک خاطر عالی را در ذهن زن و شوهر تداعی نماید . روز عروسی شایسته ترین روز معاش عروس و داماد است . پس می بایست به شایسته ترین صورت ممکن برگزار شود . ولی ضرورتی ندارد که جشن و پایکوبی عروسی , مجلل , باشکوه و با مخارج گزاف برگزار شود . بلکه می توان با مخارج کم به امداد یک موسسه سرویس ها مجالس و تشریفات عروسی نیز جشنی ماندگار برگزار کرد .
برای فیلمبرداری از مراسم عروسی , فیلمبردارهای ماهر و میکسرهایی که به فعالیت خویش اشراف دارا‌هستند , می‌توانند یاد پای کوبی را به شایسته ترین صورت ثبت نمایند . البته گهگاه جستن یک فیلمبردار قادر و ماهر میسر نیست . بدین ترتیب عروس و داماد نیز می‌توانند خودشان ایده های جالبی برای جشن و پای کوبی داشته باشند .

ایده های جذاب برای تنظیم ویدئو عروسی
اعم از ایده های جذاب برای تهیه و تنظیم ویدیو عروسی می شود به مورد ها زیر اشاره نمود :
1 -
ایده های سنتی
گهگاه پوشیدن خرقه سنتی نیز میتواند به به عبارتی مقدار خرقه های تازه و مد روز جذابیت داشته باشد . در شرایطی‌که خرقه ها متناسب با اندام عروس و داماد باشد و از بین رنگ های بشاش و خوشگل تعیین شده باشند , یک ایده تازه برای فیلمبرداری عروسی است . در‌صورتی‌که خرقه های سنتی عروس و داماد در فضایی با چیدمان سنتی باشد , ویدئو را دیدنی خیس می نماید . چه بسا می توان اتومبیل عروس را نیز از بین خودروهای دیرین نظیر ژیان یا این که جیپ تعیین کرد .
2 -
داشتن ساقدوش
ساقدوش با جامه های یکسان برای جذابیت بیشتر ویدئو عروسی حتمی است . خرقه های ساقدوش ها مختلف از جامه عروس و داماد است . رنگ خرقه ساقدوش ها را می توان با گونه گل عروس یکسان گزینش کرد . ساقدوش ها میتوانند در شرایط های مختلفی قرار بگیرند و یا این که گل پرتاپ نمایند و عروس داماد با به دست آوردن گل های آنان یک ویدیو قشنگ را ثبت نمایند .
3 -
فیلمبرداری در کنار حاشیه دریا
در صورتی عروس و داماد به کنار دریا دسترسی داشته باشند , میتوانند بخشی از فیلم را در حاشیه دریا و حاشیه دریا ضبط نمایند . چه بسا رفتن در باطن دریا و سوار شدن بر قایق چوبی و پارو زدن نیز یک ایده تازه برای فیلمبرداری عروسی است .
4 -
فیلمبرداری با حیوان‌ها خانگی
در شرایطی‌که عروس و داماد حیوان خانگی داشته باشند , میتوانند آن‌ها را نیز در فیلم عروسی خویش دخیل نمایند . جزو فیلم را می شود به گردش و سرگرمی با حیوان خانگی اختصاص بخشید . مثلا دویدن با یک سگ یا این که گربه کوچک میتواند یاد انگیز باشد و فیلم عروسی را جالب خیس نماید . در صورتیکه نیز عروس و داماد حیوان خانگی ندارند , سوار شدن بر روی اسب یا این که کالسگه نیز یک ایده تازه برای جذابیت بیشتر فیلم عروسی است .
5 -
بازی در بوستان
یک ایده جالب برای ساخت ویدیو عروسی بازی عروس و داماد در بوستان است . سوار شدن عروس و داماد بر روی الاکلنگ یا این که تاب بازی عروس و هل دادن تاب بوسیله داماد نیز سبب ساز جذابیت بیشتر فیلم عروسی می‌شود .
6 -
دوچرخه سواری
دوچرخه سواری برای عروس خانم که خرقه بلندی به بدن دارااست یه خرده سخت است . البته داماد می‌تواند براحتی دوچرخه سواری نماید و عروس خانم نیز در پشت دوچرخه وی بنشیند .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]