جدیدترین دسته تاج و تور عروس

يکشنبه 23 مهر 1396
16:31
رستمی

یک عروس با تاج و تور , می‌خواهد که تور خویش را در سراسر ضیافت نگه دارااست . عروس های با تور راز , نوع گیسو را تحت عنوان الویت دوم میبینند , چراکه تنها برای پف دادن تور راز حتمی میباشد . چندان اهمیت ندارد که چه حالتی را بیشتر پذیرش دارید , در هر حال شما تاج و تور و گونه مویی را میخواهید که شایسته ترین صورت و ظواهر را به شما بدهد .



تاج - تور - عروس - نقره - ای


جور نو تاج های عروس

تاج های عروس رنگ ها و گونه های مختلفی دارا هستند و در تعدادی مجموعه دارای اهمیت قرار میگیرند :



تاج - تور - عروس


تاج عروس پرنسسی :

تاج های اساس بلند و ظریفی میباشند که نگین های متعددی ندارند در‌صورتی‌که میخواهید عروس شیک و بی آلایش ای باشید و این نوع تاج های بلند به صورت شما میایند , گزینش این تاج ها شایسته ترین آیتم برای شماست .



تاج - ساخته شده با دست - عروس


تل عروس :

تل هایی مالامال نگینی می‌باشند که به طور پهن یا این که باریک تشکیل شده گردیده اند . عروس هایی که می‌خواهند موهایشان خوابیده باشد , می بایست این تاج ها را گزینش نمایند . بعضی از تل ها نیز به طور نصفه می باشند و صرفا گزیده از رمز را می پوشانند , یا این که با سنجاق یا این که کتف روی موها به طور صاف یا این که کج سفت میشوند .



تاج - شیک - عروس


هد بند نگین دار :

چنانچه می‌خواهید تاج شما خیلی مختلف باشد مثال هایی را تعیین نمائید که , به طور هد بند روی پیشانی قرار می‌گیرند . این دسته تاج ها بیشتر برای عروس هایی مطلوب است که پیشانی بلندی دارا‌هستند , یا این که می‌خواهند خیلی خاص و متعدد شوند .



تاج - طلای - عروس


تاج عروس ژله ای :

تاج های انعطاف پذیری می‌باشند که خواص ارتجاعی دارا هستند . به آسانی روی راز خم می گردند و شرایط می‌گیرند . این تاج ها معمولا زرق و برق متعددی دارا هستند و با نگین , برگ و مروارید های ریز و درشت تزئین می‌شوند . فی مابین تاج های اهل ایران این دسته را بسیار میبینید


اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]