تعیین آتلیه عروس

يکشنبه 2 مهر 1396
16:26
رستمی


تعدادی سال که می‌گذرد دیگر کسی یادش نمی‌آید شب عروسی شما شام چه خورده یا این که پذیرایی . فقط چیزی که از مهم ترین شب زندگی‌‌تان به یادگار میماند و میتوانید آن را به بچه‌ها و چه بسا نوه و نتیجه‌های‌تان نیز نشان دهید , عکسهای آتلیه عروسگلشن و فیلمبرداری مراسم عروسی است .
انتخابآتلیه عروس یا این که استودیو هنری فیلم و عکس عروس
قبلی از هر کاری بایستی تحقیق فرمایید که شایسته ترین آتلیه عروس یا این که استودیو فیلمبرداری و عکاسی عروس کدام است . جایی که منصف باشد , عمل هنری انجام دهد و یادگار خیر و خوبی از روز عروسی برای شما بگذارد . نکته مهمی که می بایست به یاد داشته باشید این است که مدام آتلیه های عروس پر اسم و رسم شایسته ترین نیستند . گهگاه آتلیه های عروس مبتدی نیز سرویس ها خلاقانه خیس و بهتری ارائه می دهند و نیز قیمت خوب تری دارا‌هستند زیرا میخواهند زودتر مشتری شان را پیدا نمایند پس با شما روش میایند .
بعضا از تالارهای عروسی این ضابطه را حال و روز کرده اند که صرفا از آتلیه عروسطرف قرار بخشید با خودشان استفاده فرمائید و به غیر از این عکاسان , موسسه یا این که آتلیه عروسدیگر اذن ورود به تالار را ندارد . درین موقعیت یا این که می بایست تالارتان را عوض فرمایید یا این که تسلیم ضابطه سالن گردید . ولی خط مش سوم این است که عکاسی آتلیه ای را در دو نصیب انجام دهید . بخش بیرون از سالن را بهآتلیه عروس متبوع خویش بسپارید و بخش باطن سالن را به آتلیهعروس طرف قرارداد با سالن .
عکسهای آتلیه عروس می بایست دستکم روتوش را داشته باشند
زمانی دارید گالری و مثال فعالیت عکاسی آتلی عروس را میبینید اعتنا فرمایید عکس‌ها روتوش متعددی نداشته باشد . خیلی از عکاس‌ها اشکالات عکاسی‌شان را با روتوش مضاعف می‌پوشانند البته روتوش , رخ شمارا تصنعی و از موقعیت ارگانیک بیرون می کند و توی ذوق‌تان میخورد . علاوه‌بر این همت نمایید مکان آتلیه عروس نزدیک محل برگزاری عروسی یا این که آرایشگاه باشد تا وقت کمتری را در مسیر رفت‌وآمد از دست بدهید .
بستن قرارداد آتلیه عروسی
قرارداد , صرفا مرجعی است که در هنگام پیدایش اختلافات می‌تواند به امداد شما بیاید . تمامی جزئیات توافق شده را در قرارداد آتلیه ذکر فرمائید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار آتلیهعروس در محل برگزای جشن و پای کوبی عروسی گرفته تا مبالغ بیشتر کاری , تحویل دادنیهای با اهمیت , فرآیند فیلم برداری , عکاسی و خلاصه هر آنچه که در کلام های شفاهی مطرح میگردد .
مراقب بدقولی آتلیه عروس باشید
بعضا از آتلیه‌های عروس عکس بزرگ عروس و داماد را به‌عنوان کادو شب عروسی به آن ها میدهند . حتما موقع قرارداد از آتلیه بپرسید دقیقا چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد . قرار است کلیپی برای شما پخش کنند؟
حتما پیشین از قرارداد بستن بپرسید هزینه چاپ عکس یا این که اصلاح کردن گالری روی هزینه‌ای که پرداخت میکنید اعمال میشود یا این که خیر . برخی از آتلیه‌های عروس فولدر عکس‌های گرفته شده را به شما نمی‌دهند تا تنها عکس چاپ شده را از خودشان بخرید و عکس را خیلی گران‌تر با شما حساب میکنند . تا جایی که احتمال دارد با آنها قرارداد نبندید . مورخ تحویل گالری و چگونگی آن را نیز حتما با آتلیه عروس آنالیز نمائید .
امنیت عکس‌های آتلیه عروس
خوب تر است آتلیه‌ای عروسی که فعالیت شمارا انجام میدهد , آشنا باشد یا این که دارنده گواهینامه از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهر و دارنده کد رهگیری باشد تا نیز از آن جهت که کارشان و چگونگی تحویل آن را دیده‌اید و مطمئن می باشید , نیز از آن جهت که امنیت عکس‌های شما تامین شود . در امر امنیت عکس‌ها حتما با مسئولآتلیهعروس کلام نمائید .
با قیمت‌هایآتلیه عروس آشنا گردید
یکی‌از بخش های اصلی و ولی دوست داشتنی و هزینه‌ بر مراسم تزویج , ثبت چهره ای این اتفاق شیرین است . در منوی‌های معرفی شده از سمت آتلیه‌های عروس و مرکزها عکاسی اما مجاز , شالوده قیمتی که برای منوی شماره یک ارائه می دهند 300 . 000 تا 1 . 200 . 000 هزار تومان است . این منو دربرگیرنده فیلمبرداری 1 دوربینه بوسیله فیلمبردار خانم و آقا , یک تخته‌شاسی دو نفره عروس و داماد و عکس آلبومی است . این منوی آتلیه عروس را میتوانید بسته به حالت مالی تان یا این که تعدادمهمان ها و طرحی که برای سالن دارید , کم و دوچندان نمائید .
شما یک توشه عروسی میکنید و به همین جهت احتمال دارد تجربه کافی در بخش اعظمی از نکات اجرایی عروسی نداشته باشید .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]