راهنمای گزینش آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروس

شنبه 1 مهر 1396
15:58
رستمی



آتلیه آرین : عکس و فیلم عروسی , مهم ترین یادگاری‌های شما از این مراسم است که تا پایان قدمت برایتان میماند و خاطرات آن روز شیرین را در ذهنتان زنده نگه میدارد . رویه های متعددی برای یافت کردن یک آتلیه عکاسی عالی موجود هست , از پیشنهادات دوستان عزیز و قوم گرفته تا جست و جوی اینترنتی . بد نیست پیشین از گزینش این نکته ها را با نیز مرور کنیم .





۱۰سوال مهمی که بایستی از عکاس بپرسید
آیا شما با هر که از عروسی شما عکاسی خواهد کرد ملاقات می‌کنید یا این که با نماینده آتلیه؟
آیا آتلیه گالری های مثال ای از عروسی های گذشته که عکاسی کرده اند برای ارائه دارند؟
آیا عکس های مثال آن‌ها از نوعی است که شما برای خویش تصور کرده اید؟
دست کم هزینه ها چقدر است؟
آیا هزینه دربرگیرنده فیلم برداری نیز می‌شود یا این که هزینه جدا دارد؟
آیا از دستیار استفاده می نمایند ( آیا دستیار تحت عنوان تمرین عکاسی خواهد کرد؟ )
برنامه روز عکاس چیست؟ ( زیاد دارای اهمیت است که عکاس طی روز جشن و پایکوبی شما برای جشن و پای کوبی دیگری وقت نگذاشته باشد )
آیا عکاس تمایلی به شنیدن سخن ها و مراد های شما دارند؟
برای انجام پیشنهاداتشان چه دسته ضمانتی دارند؟
چه بازه بعد از پای کوبی گالری عروسی مهیا است؟

آلبوم‌های عروس چندین جور هستند؟
اکثر زمان ها آلبوم‌های عروس که فعلا میبینید , در یکی دو نوع بی آلایش و ژورنالی قرار میگیرند . ولی هر دوی این آلبوم‌ها میتوانند در پوشش‌های زیبای چرم یا این که جیر با جلد‌های حرفه‌ای و خوشگل ارائه شوند . البته یک تفاوت مهم بین آن دو است . آلبوم‌های معمولی که در کشور‌های اروپایی به آلبوم‌های Matted نیز معروفند , معمولا به وسیله برنامه‌های کامپیوتری فراهم پباده سازی می گردند . این آلبوم‌ها دوست داران متعددی ندارند و کمتر آتلیه عکسی را میبینید که آن را تحت عنوان گالری حیاتی به مشتریان نشان دهد . درین آلبوم‌ها معمولا عکس‌ها با کادر‌ها و الگو‌هایی فراهم در هر برگه از یک تا چهار عکس قرار داده میشوند و تحت عنوان آلبوم‌های کادو عروس و داماد در به عبارتی شب عروسی چاپ و صحافی شده و به آن ها نثار می گردد . همینطور بعضی از آتلیه‌ها تحت عنوان سرویس ها جانبی به عروس و داماد‌هایی که ترجیح میدهند به جای آلبوم‌های گرانقیمت صرفا عکسهایشان را چاپ نمایند این آیتم را که بها کمتری دارااست توصیه می کنند .
آلبوم‌های دیگر اشکال پباده سازی شده یا این که Flush - mount می‌باشند که به آلبوم‌های ژورنالی , ژورنال عروس ایتالیایی یا این که آلبوم‌های مجله‌ای ( magazine style ) نیز معروفند . این آلبوم‌های عروس از نگاه پباده سازی هیچ محدودیتی به غیر از مهارت عکاس و تصور طراح آن ندارند . پباده سازی این ژورنال‌ها بسته به فردی که آنها‌را پباده سازی میکند از طراحی‌هایی مشابه به به عبارتی آلبوم‌های پیشین یا این که صفحاتی رویایی مشابه به مجلات مد گوناگون است و به همین علت ارزش آن‌ها بسته به حقوق فردی که روی آن عمل می‌نماید فراوان متغیر است . یک کدام از نقاط مشترک اکثر زمان ها صفحاتی که به‌این صورت پباده سازی می شود , استفاده از عکس‌ها به طور ترکیبی است . به نحوی که کمترین لبه‌های عکس را دربرگیرنده شده و عکس‌ها به گونه‌ای قرار می گیرند که در همدیگر و در قضیه ترکیب می شوند . هر آتلیه عکس یک استایل منحصر به فرد خویش را برای طراحی‌های آلبوم‌های عروس خویش استفاده می نماید .

گالری دستی , پرهزینه یا این که یک ضرورت؟
عکس هایی که شما میگیرید معمولا نپخته به حساب می‌آیند ودر آتلیه با تکنیک های فتوشاپ روتوش میگردند و به نظر نوروروشنایی ورنگ و تناسب تهیه می‌شوند . عکاسان آتلیه ها با تکنیک های عکاسی , بازی با لنز و گوشه و کنار و روشنایی , فیگورهای متفاوت , آرایش و پیرایش سوژه ها , عکس های مدلینگ که گهگاه با مثال های روز جهان هم برابری می نماید , تصویری متعدد و ماندگار از عروس و داماد میسازند . همینطور گالری هایی که‌این ایام مد شده , دربرگیرنده ۱۰ برگ ۳۰ در ۶۰ است که نظیر خبرنامه های مد , عکس عروس و داماد را در صفحه ها گالری چاپ می نمایند . این گالری ها شم خوشایندی در مشتری ساخت می نماید . ارزش این گالری ها معمولا از ۴۰۰هزار تومان به بالاست .
اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]