تعیین شایسته ترین آرایشگاه عروس

دوشنبه 27 شهريور 1396
15:08
رستمی



از دوست و آشنا پرس و جو نمائید
در میان عزیزان و اقوام شما بطور حتم اشخاصی پیدا می‌شوند که جدیدا مراسم عروسی شان برگزار شده‌است . می‌توانید اسم و نشانی آرایشگاه های مختلفی را از آن ها بپرسید و فهرستی از آرایشگران را تهیه و تنظیم نمایید . جست و جو در وب سایت های اینترنتی نیز به شما امداد می نماید تا فهرست تان جامع تر شود .
معین نمائید چه سبکی میخواهید ؟ غلیظ , مدیوم , لایت
گروهی از آرایشگران , عروس ها را دوچندان غلیظ پیرایش می نمایند , سایه های رنگی بکار میبرند و دیده ها را خیلی می کشند .
ولی گونه ای دیگر از آرایشگران که‌این ایام دوستداران بیشتری دارا هستند عروس ها را معمولی خیس آرایش و پیرایش می نمایند .
آنان از سایه های رنگی استفاده نمی کنند و بیشتر سایه های دودی و قهوه ای را مورد استفاده گریزو فرار می دهند , که به سبک مدیوم مشهور است
این سبک را به تفکیک در زیر توضیح میدم
سبک آرایش و پیرایش دیده : معمولا از خط دیده استفاده نمیشه , به هیچ وجه هیچ جای صورتت جای خط نیست و کلیه چیز محو . سایه اسموکی استفاده میشه معمولا از رنگهای تیره برای دیده استفاده میشه , مژه دونه ای نیز برای عروس میذارن .
دسته پیرایش ابرو : ابرو حتما رنگ میکنن , دستکم دو سکو از مو رمز روشن ترش میکنن , اما با پیرایش صورت تماما هماهنگ و تو ذوق و سلیقه نمیزنه . ابرو رو نازک نمیکنن , اما کتلتی نیز نمیکنن . ابروی عروس رو نیز هاشور میزنن .
نوع پیرایش لب : معمولا از رژهای مات استفاده می شه و خیر درخشان , خط لب رو همرنگ رژ لب گزینش میکنن و از دو رنگ متعدد برای رژ لب و خط لب استفاده نمیشه .
رنگ پوست : معمولا رنگ ارگانیک در میارن مگه این‌که خویش عروس برنز بخواد
ارایش لایت : در اینجا خواسته لایت , به عبارتی چیزی است که در ارایش عروس های اروپایی می‌بینید که فراوان مضاعف معمولی اس , ارایش دیده مضاعف کم , رژگونه های لایت , و رژهای بی رنگ
با ورق زدن گالری ها تخت گاز دستتان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می نماید و مواد آرایشی وی درخشان است یا این که با امداد سایه ها و خطوط مات , گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد . مشاهده کنید از کدام سبک خوشتان میاید و آنگاه برای سایر امور تصمیم بگیرید .
عروس های مهیا را مشاهده کنید
برای گزینش آرایشگاه تنها به مشاهده گالری ها اکتفا نکنید . قبلی از این که قرار بخشید ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارا‌هستند و عروس خانم ها چه ساعتی مهیا می شوند؟ در یک کدام از به عبارتی روزهابه همراه یک یا این که دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و گالری ها را با عروس های مهیا شده مقایسه فرمائید . در تعیین جور های گالری از دخترخانم های خوشگل و خوش فیس استفاده میشود و جامه و جواهرات گرانقیمت نیز در خوب تر شدن عکس ها تاثیر دارا هستند . برخی از گالری ها نیز کهن میباشند . بعضی اوقات روتوش عکس ها به قدری فراوان است که صورت حقیقی و واقعی عروس را نشان نمی دهد . در سود این احتمال موجود هست که زمانی عروس های فراهم شده به عبارتی آرایشگر را می‌بینید , توی ذوق و سلیقه تان بخورد . در هر حال هنر آرایشگر عالی این است که با امداد گریم دلخواه , زیبایی های فیس هر شخصی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد .
آرایش و پیرایش عالی را تشخیص دهید
هنگام مراجعه به یک‌سری آرایشگاه و مشاهده عروس ها و گالری های گوناگون احتمالا مقداری گیج گردید و از خودتان بپرسید : «از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش خوبتر است؟» در اینجا تعدادی فوت کوزه گری را به شما یاد می‌دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ملاحظه کنید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را تعیین نمایید . پس به‌این معیارهای آرایش و پیرایش عالی و متناسب با صورت صورت دقت نمایید .
مورد ها مرتبط با میکاپ عمل
رنگ آرایش و پیرایش هر شخصی به رنگ دیده , گیسو و پوست وابسته است و آرایش و پیرایش عروس تا حدودی ذوق وسلیقه ای ست . براین اساس به ذوق و سلیقه آرایشگر توجه نمایید .
کرم پودرها و رژ نوع هایی به رنگ هلویی , صورتی چرک , طلایی , بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز دلخواه خیس می‌باشند . خوب تر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]