نکات ست کردن کراوات , تیشرت و کت

چهارشنبه 3 آبان 1396
21:08
رستمی


بعداز تعیین یک کر‌اوات عالی و مطلوب نوبت به ست کردن کراوات , بلیز و کت میرسد و این جاست که احتمالا این تاءمل پیش بیاید که اینجانب ابدا چرا این رنگ کراوات را تعیین کردم؟ ” . البته نگران نباشید , درین مقاله قصد داریم نکات ست کردن کراوات , بلوز و کت را به شما فراگیری دهیم .
۱ - کر‌اوات بایستی با تیشرت و کت مطابقت داشته باشد
ست کردن کراوات جدیدی که میخرید با کت و شلوار و بلوز قبلی‌تان فعالیت فراوان جالبی نیست , در قبال شما می بایست تلاش نمایید کراواتتان را با گران ترین مورد های باطن تیپتان یعنی کت و شلوار و تیشرت ست فرمائید . حق تقدم خرید شما بایستی این نوع باشد :
کت و شلوار : اهمیت ندارد که کت و شلوار قانونی میخرید یا این که بلیزر یا این که کت تک . اساسی این است که کتی که تعیین میکنید می بایست در رنگ های معمولی باشد که با سایر موردها تیپ شما به راحتی ست شود . ست کردن بلیزر طوسی مضاعف راحت خیس از ست کردن بلیزر سبز رویه روش خواهد بود .
بلوز : بلوز که حق تقدم دوم شماست یه خرده دستتان را در تعیین ها گشوده خیس می نماید . البته گشوده نیز توصیه ما این است که بلیز های تک رنگ نظیر سپید یا این که آبی رنگ روشن تعیین فرمایید تا بلوز های صورتی , نارنجی رنگ و سبز شطرنجی که ست کردنشان طاقت فرسا خیس است .
کراوات : در سطح سوم به تعیین کراوات می رسیم . کراوات ها در بها های گوناگون عرضه میشوند و تفاوت ارزش آنان به جنس و طرحشان مربوط است . از این رو می‌توانید فقط برای خوش تیپ خیس آشکار کردن خودتان کراوات ارزان ارزش خیس گزینش فرمائید . نکته مهمی که بایستی رعایت فرمایید این است که رنگ و طرح آن را با کت و پیراهنتان ست گزینش نمائید .

۲ - تقسیم بندی کر‌اوات
کراوات ها در سایز ها و پهنا های متفاوتی عرضه میگردند . البته در یک نگاه کلی موردی که بیشتر به دیده میخورد پهنا کراوات است . عرضی که برای کراواتتان گزینش میکنید به صورت استاندارد بایستی بین ۷ . ۵ تا ۹ سانتی متر باشد تا نزدیک گریبان کتتان قرار بگیرد . در صورتی کراواتی عریض خیس یا این که باریک خیس از این پهنا گزینش نمائید مسلما ریسک بزرگی انجام داده اید . تپل خیس یا این که لاغر خیس نشان داده شدن شما در کت و شلوار بستگی متعددی به پهنا کراوات دارااست . درضمن تداخل آن با گریبان کت نیز بدور از ضوابط مد و فشن است .

۳ - طرح های کر‌اوات
دراین باره تا دلتان بخواهد تعیین برای شما موجود است :
خال خالی
تک رنگ
طرح دار کوچک
رویکرد خط مش
طرح بوته
نکته قابل توجه : رنگ کراوات شما به هیچ وجه نباید با رنگ پیراهنتان ست باشد . تیشرت آبی رنگ راه و روش روش از هیچ لحاظ با کراوات آبی‌رنگ رویکرد رویکرد ست نیست و به دلیل تداخل رنگ ها کراوات شما یا این که به دیده نمی آید یا این که در شرایطی که بیاید نیز در رنگ پیراهنتان گم است .

۴ - رنگ های کر‌اوات
درصورتی که قصد ست کردن کراوات , بلوز و کت دارید بایستی بندانید که رنگ های خنک مانند آبی رنگ تیره , زیتونی و بنفش از دلخواه ترین رنگ ها برای کراوات شما خواهند بود . این رنگ ها با مشقت وسیعی از رنگ های تی شرت و کت ست می گردند . چنانچه قصد خاص بودن و چشم شدن در ضیافت ها را دارید پیشنهاد ما این است که به جهت رنگ های گرم خیس بروید . قرمز رنگ , نارنجی رنگ و رنگ زرد به راحتی با کت و شلوار های طوسی و خاکستری ست می گردند و تیپ خوش رنگ تری برای شما می‌سازند .

۵ - جنس و مخلوط کر‌اوات
هنگامی کلام از جنس کراوات میگردد این موردها را می بایست در حیث داشت :
کراوات ابریشمی : گران‌قیمت ترین مدل کراوات مدل ابریشمی آن است که منحصر به فرد آقایان ثروتمند است و جنس آن به راحتی قابل تشخیص خواهد بود . گونه ابریشم مصرف شده از قابل انعطاف تا زمخت متغیر خواهد بود .
کراوات کشمیر : این نوع از کراوات که پس از ابریشمی قرار می‌گیرد نسبت به جنس پشمی گرم خیس است .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]