طرز جستن آتلیه عکس عروسی

پنجشنبه 11 آبان 1396
16:51
رستمی


شایسته ترین خط مش برای یافت کردن یک آتلیه عکس عروسی عالی , پرسیدن از دوستان خوب و آشنایانی است که اخیرا عروسی کرده اند . در غیر این صورت مجبورید از اطلاع رسانی های مجله ها و یا این که از آتلیه عکس عروسی محله تان آغاز فرمائید تا پس از دوران متعددی جست و جو بتوانید یکی را از بین آنان تعیین نمایید .
امروزه در پای کوبی عروسی فیلم کوتاهی از عروس و داماد و عکس هایشان پخش میشود که در اولیه و انتها این فیلم ها , نام آتلیه عکس و شماره گوشی تلفن آن‌ها متن می گردد . نیز چنین اکثری از عروس و داماد ها عکس عروسی خودشان را به میهمانها تحت عنوان یادبود کادو می دهند که معمولا در زیر عکس ها هم شماره گوشی تلفن آتلیه عکس به دیده می‌خورد . در صورتی‌که شما فیلم یا این که عکس عروسی را پسندیدید میتوانید به آن آتلیه عکس مراجعه‌نمایید و یا این که شماره گوشی تلفن آن را یادداشت فرمایید و برای روز مبادا پیش خودتان نگه دارید .
یکی دیگر از روش های یافتن آتلیه عکس عروسی , سرزدن به آرایشگاه هاست . در‌این روز ها مضاعف رایج شده که عکاسان و آرایشگران برای تبلیغات کارهایشان با نیز شرکت کردن و همیاری می نمایند . به این ترتیب که آرایشگران مثال ی کارهایشان را روی عروس های گونه پیاده می نمایند و عکاسان هم پذیرش می نمایند عکس های این عروس های نوع را چاپ نمایند , آنگاه این عکس ها را برای تبلیغ به مشتریان شان نشان می دهند . از این رو چنانچه به آرایشگاهی رمز زدید , حتما به عکس های روی دیوارها و گالری هایش دقت نمائید . نیز چنین در شرایطی‌که به آتلیه عکس عروسی راز زدید هنگام دیدن مثال ی کارهایش به آرایش و پیرایش عروس ها نیز دقت فرمایید به این دلیل که احتمال دارد از این شیوه بتوانید عکاس و آرایشگر مورد پسندتان را پیدا فرمائید .

عکس عروسی

با دیدن مثال ی شغل های عکس عروسی , به سبک و شیوه ی عکاسی آتلیه عکس پی میبرید . بنابراین می‌توانید متوجه گردید که شغل های آنان امروزی , کلاسیک , سنتی و فانتزی است یا این که خیر . در‌این‌صورت‌ با دقت به علایق خودتان میتوانید آتلیه عکس تان را گزینش نمایید . به عنوان مثال چنانچه خودتان سبک امروزی را اضافه می پسندید بایستی سراغ عکاسی بروید که در‌این سبک ذوق داشته باشد و فعالیت نماید .
برای تعیین تصویربردار حتما تعدادی مثال از ویدئوها و ویدیو های او را مشاهده کنید تا با دیدن مثال ی امور خوب تر بتوانید تصمیم بگیرید .
در شرایطی که آوا یا این که موسیقی خاصی را دوست دارید می‌توانید آن را به آتلیه عکس خویش بدهید تا برای میکس و پایه گذاری کردن فیلم عروسی از آن استفاده نماید . در ضمن با بدقولی , عکاس تان را در انتظار نگذارید .

عقد قرارداد با آتلیه عکس

قبلی از انعقاد قرارداد با آتلیه , حتما در مورد جزئیاتی که دوست دارید رعایت شود و یا این که از آن‌ها عکاسی شود , بها ها , کیفیت چاپ عکس ها و میزان ی آنان وسخن نمایید .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]