قرارداد آتلیه عروس خویش را اینگونه بنویسید !

دوشنبه 10 مهر 1396
22:05
رستمی

وقتی برای نوشتن قرارداد با یک آتلیه عکاسی مبادرت می کنید واجب است که بدانید , مکتوب کردن چندین از مواقعی که در جلسات مشورت کردن به توافق رسیده اید به قدری اصلی می باشند که بعداز مراسم و تحویل امور به اهمیت آن ها پی خواهید موفقیت .

1 -
طرفین قرارداد
در طول قرارداد به خاطر داشته باشید که خصوصیات بدون نقص آتلیه عکاسی عروسی خویش را در قرارداد مکتوب نمایید . این موردها مشتمل بر اسم و اسم خانوادگی بدون نقص مدیر , داده ها تماس و نشانی بدون نقص تیم .

2 -
مورخ های با اهمیت
هنگامی که مورخ عروسی خویش را مشخص و معلوم کردید و تصمیم گرفتید که آتلیه عکاسی عروسی خویش را هم تعیین نمایید ضروری است تا نسبت به آن‌ها با آتلیه خویش هماهنگی های حتمی را انجام دهید .
یکی این مورخ ها , مورخ روزی است که برای عکاسی اسپرت بایستی فراهم باشید . می‌دانیم که بخش اعظمی از آتلیه های عکاسی این مورخ را از زمان نوشتن قرارداد هماهنگ نمیکنند , البته همین که حدود مورخ مذکور را بدانید برای برنامه‌ریزی های بعدی شما با اهمیت است .
یکی دیگر از این مورخ ها که احتمالا از مورد پیشین نیز کلیدی خیس است تاریخی است که جدیدا آتلیه های عکاسی عروسی به آن کار می‌نمایند و آن عکاسی بدون نقص عروسی دربرگیرنده گلشن و آتلیه است که در وقتی حدود 2 تا 3 هفته قبلی از عروسی گرفته می‌شود .
اینکه می‌گوییم اساسی خیس از این جهت است که‌این مورخ به آرایشگاه عروس و مورخ مهیا شدن جامه عروس نیز دارای ربط ایت . پس در هماهنگی آن می بایست از پیشین مبادرت کرده و مبنی بر آن به برنامه ریزی‌های بعدی خویش بپردازید .
*
این داستان به دلیل این‌که توضیحات ویژه خویش را دارااست یک مقاله بی نقص را به آن اختصاص دادیم که سفارش می‌کنیم آن را در همین بخش مطالعه نمائید
یکی دیگر از مورخ هایی که حساس به لحاظ نمی رسد اما از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است مورخ تحویل فیلم و عکس است .
برای این مسئله نیز پیرو همین مقاله توضیحات بدون نقص را متن ایم و سفارش می‌کنیم آن را مطالعه نمایید

3 -
فیلم و عکس های بایگانی شده چه خواهند شد ؟
به صورت معمول فیلم‌های گرفته شده را پس از مراسم به عروس و داماد تحویل میدهند چرا‌که در صورتی‌که در هر زمان برای فیلم های بنا کردن شده اتفاقی چهره دهد , بتوانند به آسانی‌ با بنا کردن دوبارهٔ فیلم به فیلمِ عروسی خویش دست پیدا نمایند
می بایست بدانید که زمینه اصلی , بایگانی عکس هایی است که در گلشن , آتلیه و مراسم همراه با مهمان‌ها خویش گرفته اید .
ضابطه در قضیه بایگانی عکس ها چه چیز میگوید ؟
قابل ذکر است دراین مورد ضابطه اتحادیه عکاسان , بایگانی گرفته شده را وابسته به عکاسی می داند و در صورت توافق بین طرفین قرارداد , آتلیه عکاسی عروسی قادر است آن را به مشتری خویش تحویل دهد .
یک کدام از عوارض این قضیه این است که زمانی شما منوی مبنا ی فیلم و عکس یک آتلیه را بررسی فرمائید , خواهید روءیت کرد که بخش اعظم هزینه ای که از شما گرفته اند به جز پباده سازی و چاپ گالری عروس در به عبارتی بند های منوی شما هزینه شده و در غایت سود حقیقی آتلیه عکاسی عروسی در چاپ و توصیه عکسهای عروسی و گالری عروس خلاصه خواهد شد .
احتمال دارد این سوال به ذهنیت شما رسد که بعداز چاپ گالری و عکس ها برای به دست آوردن بایگانی چه کنیم ؟
این را نیز بایستی بدانید که نگه داشتن بایگانی عکس ها نزد آتلیه بدین معناست که در هر زمان که شما بخواهید به چاپ عکس هایتان مبادرت فرمائید به آتلیه عکاسی عروسی خویش مراجعه کرده و سفارشات خویش را به آن ها بدهید .
ولی میان تعداد متعددی از آتلیه هایی که دراین باره عمل می‌نمایند , مواقعی نیز میباشند که بایگانی عکس ها را به خویش عروس داماد تحویل می دهند .
در‌حالتی که شما از آن مدل عروس و داماد هایی می‌باشید که داشتن بایگانی عکس ها به هر عامل برایتان اصلی است بایستی از گذشته این مورد را با آتلیه عکاسی عروسی خویش مطرح نمائید و در غایت توافق خویش را در قرارداد صریحا مکتوب فرمائید .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]