نکاتی طلایی برای خرید رینگ وصلت

سه شنبه 25 مهر 1396
14:44
رستمی

نکاتی برای خرید رینگ تزویج را درین بخش میخوانید که به شما یاری خواهد کرد تا به دیدی گشوده خیس رینگ خویش را گزینش و خریداری فرمائید و از سود تعیین خویش هیچوقت پشیمان نشوید .
در خرید رینگ ازدواجدقت کنید!!!
نکاتی برای خرید رینگ وصلت و نامزدی یکی‌از بخش های اصلی مراسم ازدواجاست . اگرچه این بخش بی آلایش به لحاظ می‌رسد ولی در شرایطی که در‌این خرید نکاتی را رعایت نکنید ابعاد از این تعیین خویش ناراضی باشید . این مقاله به شما یاری خواهد کرد تا در تعیین و خرید رینگ ازدواجراحت خیس و خوب تر فعالیت نمائید .
فرق رینگ با انگشتر را بدانید

از به عبارتی نخستین فعالیت دنبال انگشترهای بزرگ و پرنگین نباشید . آن ها رینگ به شمار نمی آیند . رینگ خیلی دقیق است و روی آن یک سطر نگین و یا این که یک نگین درشت عمل شده‌است . شما چه بسا میتوانید یک رینگ طلایی بی آلایش را تحت عنوان رینگ تزویج تان گزینش فرمائید . بعدا می‌توانید برای پایکوبی تزویج یک انگشتر پرنگین را برای روی رینگ ازدواجتان بخرید . توجه نمائید که رینگ و انگشتر شما می بایست با یکدیگر هماهنگی رنگ و جنس داشته باشند .

رینگ تان را توصیه بدهید

در‌صورتی‌که مانند خیلی از زوج ها نسبت به رنگ و صورت رینگ وصلت تان حیاتی میباشید و دسته های جانور در بازار را نمی پسندید , میتوانید یک گونه رینگ تزویج را که می پسندید پیدا فرمایید و یک جواهرسازی دارای اعتبار پیدا نمائید و از وی بخواهید عین آن رینگ را برایتان بسازد . اعتنا نمائید حتما حساس است جواهرساز شما درین فعالیت متبحر باشد و رینگ شمارا دقیقا با به عبارتی نازکی مورد نظرتان بسازد .

رینگ های جفت بخرید

برخی ذوق ها معمولا دنبال رینگ های یک دسته برای عروس و دامادنمی گردند زیرا در این حالت زیرا رینگ ها جفت میباشند , رینگ عروس مقداری مردانه و رینگ داماد مقداری خصوصیات زنانه خواهد داشت اما چنانچه شما در ادامه یک رینگ زنانه باشید , می‌توانید آن را خیلی دقیق و زنانه گزینش نمایید .


لزومات توجه در خرید رینگ



همینطور بخوانید : زیباترین دسته های انگشتر یاقوت
حواستان به نگین ها باشد

زمانی که می‌خواهید یک رینگ بخرید به نگین های آن عالی اعتنا فرمائید . خوب تر است هر نگین در یک فریم از جنس طلا جواهرات , سفت شده باشد زیرا در غیر این صورت احتمال افتادن و جدا شدن نگین ها بیشتر است . نگین هایی که با چسب به انگشتر چسبیده گردیده اند شاید با ضربه و زمین میل کردن رینگ شما جدا شوند و مسلما مجدد جایگزین کردن این نگین ها گران تمام می‌شود .

در شرایطی که می‌توانید یک سایز بزرگ خیس بخرید

هنگامی که برای خرید رینگ میروید , رینگ هایی را بخرید که برای دست شما تنگ و جفت و نوع نباشند . بالاخره قرار است شما این رینگ را یک قدمت به دست نمائید . در حین سال جاری سالیان شاید تپل گردید و رینگ شما دیگر قابل استفاده نباشد . در شرایطی‌که رینگ شما اندکی گشاد باشد می‌توانید آن را تنگ نمایید البته به دست کردن رینگ تنگ خیلی مشقت بار است .

نواع گرد را در اولیت تعیین خویش قرار دهید

بعضا از رینگ ها , زایده های تیزی در پباده سازی شان دارا هستند که نگین ها روی این زائده های تیز وصل میگردند . این تیز ی ها در هنگام عمل روزانه به‌این سو و آن سو میگیرند و احتمال جدا شدن نگین ها موجود است . به این ترتیب پیشنهاد ما به شما این است که رینگ های تخت و گرد را تعیین نمائید .

خصوصی به اینترنتبزنید

پیش از این که همراه همسرتان به خرید رینگ بروید بد نیست خصوصی به اینترنتبزنید و اشکال دسته های رینگ ها را نگاه نمایید . از سوی دیگر سوای همسر تان محرمانه به دکان ها بزنید تا دقیقا دست تان بیاید چه جور رینگ ای می‌خواهید و آن‌گاه دو سه دسته را نشان نمایید و با یاری همسرتان یکی را گزینش نمایید . مردها معمولا طاقت گشتن یک سری باره بازار را ندارند .

شستشوی رینگ

در صورتی شما با رینگ تزویج تان به توالت بروید احتمال آلودگی آن موجود هست . از سمت دیگر پاک کردن صابون از لابه لای نگین ها شفافیت آنها‌را از بین می‌برد .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]