عقد و عروسي | توصيه هاي آرايشي براي روز عروسي

شنبه 6 آبان 1396
16:34
رستمی


این روز ها که بساط پایکوبی و مناسبت های گران بها مذهبی به رویکرد است , ممکن است خیلی ها برای برگزاری مراسم نامزدی یا این که عروسی شان فراهم شوند . بدین ترتیب وقت خیر است تا مقداری نیز در رابطه خوبتر برگزار کردن این مراسم حرف کنیم . این توشه , روی کلام مان با عروس خانم هاست که قرار است ستاره مجلس باشند .
آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن و پای کوبی هایش داشته باشد . البته چنین آرزویی سوای داشتن یک آرایش و پیرایش دلخواه و جامه دلخواه قابلیت و امکان پذیر نیست . ضروری نیست پیرایش لاکچری و جامه فوق العاده خاصی داشته باشید . اتفاقا این از آن مواقعی است که هر چه معمولی خیس بگیرید , خوبتر و ماندگارتر می‌شود . ما برای شما پیشنهاد هایی داریم که حتی‌د‌ر در حالتی‌که که بخواهید خودتان , خودتان را پیرایش نمائید , به کارتان می‌آید .
میخواهید یک عروس گوناگون باشید؟ قصد دارید مدام به خاطر بسپارید که در فصل‌تابستان عروس شده اید؟ به فکرتان رسیده که از آفتاب داغ فصل‌تابستان استفاده فرمایید و با پوستی برنزه راهی مراسم تان شوید؟ خب این ایده اگر‌چه خطر دلزدگی در سالهای آن‌گاه را دارااست , البته در شرایطی‌که برای چنین کاری مصمم می‌باشید , پیشنهاد میکنیم برنزه کردن را دو هفته قبلی از عروسی آغاز فرمایید تا در طول روز پای کوبی پوستتان نارنجی رنگ یا این که تصنعی و مصنوعی به حیث نیاید . خوب تر است یک توشه بدون نقص از پوست لایه برداری فرمائید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه هم بایستی رنگی شبیه صورت داشته باشند .
زیبایی هایتان را نشان دهید
شما می بایست به خصوصیت هایی اهمیت بدهید که بیش تر از تمامی دوست دارید , طی روز عروسی شما میخواهید خودتان باشید ولی در زیباترین صورت ممکن . پس چنانچه چشمانتان را بیشتر دوست دارید , با خط دیده و ریمل با آن ها بازی نمائید . در‌صورتی‌که لب هایتان برایتان حیاتی خیس است , از سایه روشن یا این که رژ لب براق استفاده فرمائید . هر آنچه که می‌پندارید شما‌را زیباتر جلوه میدهد به فعالیت ببرید . ولی بدترین فعالیت این است که حس فرمایید تغییر‌و تحول مضاعف بزرگی چهره داده و چه بسا شما تبدیل به فرد دیگری شده اید!
عروس ها می بایست از چه راه‌های آرایشی استفاده نمایند تا در عکسهایشان زیباتر شوند؟
این سوالی است که بیشتر عروس ها می‌پرسند . از آنجایی که فلاش عکاسی به سایه های صورتی نیروی بیشتر می‌بخشد , چه بسا یه خرده زردی هم به پوست شما میافزاید . از تصحیح کننده رنگ برای پوشاندن رینگ های تیره زیر دیده ( بخصوص در شرایطی که شب پیشین صحیح نخوابیده اید و احتمالاً این رینگ ها در زیر چشمان شما افتاده است ) استفاده فرمائید .
آرایشتان را با پودر اثبات نمایید و مطمئن گردید که پوستتان مات شود تا در عکس ها درخشان نیفتد . همچنین رژلبی را تعیین نمائید که یه خرده از حد معمولی که استفاده می‌کنید روشن خیس باشد . چون لب های کمرنگ در عکس , محوتر به لحاظ می‌آیند .

یک پیرایش به یاد ماندنی
عروس چطور می‌تواند مطمئن باشد آرایشش در تمام ارتفاع روز باقی می ماند؟
برای دیده ها , استفاده از سایه ها و خط دیده با ماندگاری طولانی و اتمام آن با سایه روشن روی استخوان زیر ابرو برای جلوه دادن به دیده دلخواه است . روی نوع هایتان از دو مدل رژ مدل استفاده نمایید , او‌لین مدل خنثی که از برآمدگی جور آغاز شده و به جهت خط موهایتان می‌رود و دومین سایه ی روشنی که صرفا روی برآمدگی دسته استفاده می‌شود . برای ماندگاری رنگ لبهایتان هم گذشته از استفاده از رژ لب , بدور لب را خط کشیده و چه بسا روی لب را هم با خودکار تماما لبریز فرمایید .
چه بخوریم و چه نخوریم؟
رژیم آبی رنگ زیاد دلخواه است , آب زیاد متعددی بنوشید تا تمام سموم از تن و پوست شما بیرون شود . حتما از قابل انعطاف کننده پوست استفاده فرمایید تا ملایمت پوست شما نگهداری شود . از دو هفته قبلی از مراسم , میوه و صیفی جات دوچندان بخورید و بدور غذاهای چرب , شیرین و پرادویه , فست فودها و هله هوله هایی مانند چیپس و پفک را از یک ماه پیشین خط بکشید . این غذاها پوست را کدر , خسته و تیره و جوش دار می نمایند .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]