نکات طلایی درطول روز عروسی

دوشنبه 17 مهر 1396
18:29
رستمی



: 1 -
گردنبندهایی که گونه هفت دارا هستند با جامه های گریبان هفت و گردنبندهایی که دسته گرد دارا هستند با جامه گریبان گرد تناسب بیشتری دارا‌هستند .
به نقل از آکاایران : 2 - در‌حالتی که مراسم نامزدیدارید و میخواهید برای آن خدمت طلا و جواهرات تهیه و تنظیم فرمائید , میتوانید رنگ نگین های آن را با رنگ خرقه تان هماهنگ نمایید . نگین ها و سنگ ها می‌توانند یاقوت , برلیان , فیروزه , زمرد ومیباشند و یا این که می‌توانند سنگ های توپاز رنگی باشند که ارزش آنان نصف بها جواهرات حقیقی نیز نیست .
3 -
جهت مفهوم و اصالت بخشیدن به خرید جواهرات , سنگ به دنیا آمدن ماه خویش را از طلا جواهرات فروش سوال نمائید و آن را برای مراسم عروسیتان خریداری فرمائید .
4 -
در‌صورتی‌که در تابستان ازدواجمی فرمایید حتما برای خودتان یک بادبزن زیباتهیه نمایید .
5 -
استفاده از دستکش بلند به همراه خرقه های آستین دار به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود . در حقیقت دستکش های بلند طولانی تر با خرقه های دکلته یا این که سوای آستین هماهنگی دارا هستند . اما جامه هایی که گریبان شان پشت گردن می‌افتند و یا این که گریبان ی پرنسسی دارا هستند هم با این مدل دستکش تناسب خواهند داشت .
6 -
دستکش های کوتاه اکثر وقت ها با جامه های آستین دار و یا این که تیشرت های کوتاه استفاده میشوند .
7 -
در شرایطی‌که جامه تان گیپور , دانتل یا این که حریر داشته باشد , می‌توانید جنس دستکش تان را با جنس خرقه تان هماهنگ فرمایید .
8 -
خانم های تپل به هیچ وجه نباید از دستکش های کوتاه استفاده نمایند .
9 -
در شرایطی که دستان زیبایی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از دستکش استفاده نکنید . حیف نیست که دستان تان را زیر دستکش نهفته فرمائید ؟!
10 -
معمولا کیف عروسی یک چیز تجملاتی است که استفاده ی متعددی ندارد . چون عروساگر خیلی هنرمند باشد می‌تواند یک مدل گلرا به همراه جامه سنگینش حمل نماید و در صورتی توانست دست آقای دامادرا نیز بگیرد .
ولی درطول روز عروسی همراه داشتن این اسباب و اثاث موهبتی به حساب آورده می شود . یک آینه ی کوچک , چندین عدد گوش منزه کن , دستمال مرطوب , رژ لب , کتف ی کوچک جیبی و قرص مسکن . می‌توانید اسباب تان را در یک کیف سپید ریخته و پشت خودرو آقای دامادبگذارید و با خویش هر کجا که می‌روید ببرید .
در زمان مراسم نیز به خاطر داشته باشید که نباید کیف را با خودتان حمل فرمائید , بلکه آن را به یکی دوستان عزیز خویش بدهید تا هر موقع که به آن نیاز داشتید بتوانید از آن استفاده نمایید .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]