راهنمای سالن عروسی

چهارشنبه 19 مهر 1396
11:55
رستمی

سرآغاز معاش مشترک جشن و پای کوبی عروسی است . یک جشن و پایکوبی باشکوه , قادر است آغاز یک معاش عاشقانه و توام با متانت باشد . پس برای چنین مراسمی بایستی یک طرح ریزی ظریف و اکانت شده داشته باشیم و به شایسته ترین صورت ممکن آن را برگزار کنیم .



سالن - عروسی - با - رنگ - زیبای - بنفش



در صدر خوبتر است به روش ی برگزاری مراسم و کم و کیف آن بپردازیم .



این‌که قرار است عروسی ما در چه ابعادی برگزار شود .
چه تعداد میهمان دعوت خواهند شد و شایسته ترین مورد برای برگزاری چنین جشنی کدام است .



سالن - گلشن - رستوران



معمولا برای محل برگزاری عروسی دو آیتم در اختیار داریم .



برگزاری مراسم در تالار ها و سالن های عروسی
و برگزاری در گلشن تالارها .



هر مورد از این دو آیتم نیز دارنده خصوصیت های مثبت و منفی میباشند .



سالن - گلشن - مجلس - عروسی



پس خوب تر است گذشته از تصاحب کردن تصمیم آخرین به کم و کیف آن عالی بیاندیشیم . محلی که قرار است شایسته ترین شب معاش تان در آن تعیین شود اهمیت ویژه ای دارااست پس ضروری است ضمن بررسی های تمام جوانب , تمام سوالاتی که ذهن تان را مشغول کرده و برایتان اهمیت داراست را از مسول سالن عروسی بپرسید .



سالن - تشریفاتی - عروسی


اتاق تفکر تشیکل دهید

برای هماهنگی کارهایتان درطول روز عروسی میتوانید از بین اطرافیانتان تیمی را گزینش فرمائید که به شما برای هماهنگی کارهایتان امداد نمایند ; تا استرس و فشار عصبی به شما زور نگردد .



تالار - عروسی - تهران


طرح ریزی برای برگزاری مراسم عروسی

عملکرد فرمائید تمام امور را در ماه آخری انجام دهید تا از استرس و گرفتاری شما در طول روز عروسی کاسته شود و هر هفته طرح ریزی خویش را پیدایش و یا این که مرور کنید .



معمولا برای برگزاری عروسی , عروس و داماد هر یک مراد و نظرها متفاوتی در طریق برگزاری مراسم یا این که بعضی از جزئییات عروسی دارا هستند .



مدام کارایی نمائید با نیز مشورت کردن نمایید و همه عوارض تان را برای نیز بازگو نمائید . اینگونه بیشتر کلام طرف مقابل تان را ادراک خواهید کرد . در انتها بایستی بتوانید در قبال تغیرات انعطاف پذیر باشید .



مجلس - عروسی - با - تزیینات - و - گل - بنفش


لیست میهمان ها عروسی

یک لیست از مهمانان را برای خویش تهیه و تنظیم نمائید بعلاوه یک لیست بیشتر برای میهمان های رزروی نیز داشته باشید .
مدام در حیث داشته باشید که‌این لیست ها نوسان دارااست , یعنی شاید به تعداد میهمان های شما افزوده و یا این که بالعکس کاسته شود .
برای این عمل خوب تر است یه فهرست جایگزینی تنظیم فرمائید ; تا بتوانید میهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین فرمایید .



میز - پذیرایی - میهمان - در - گلشن - سالن


شرایط مکانی و دسترسی محل برگزاری مراسم عروسی

محل برگزاری مراسم می بایست رمز راست باشد تا دسترسی به آن برای همگی ی میهمان ها قابلیت و امکان پذیر باشد . گزینش مکان های پرت و به دور افتاده , مالامال ترافیک و نامرتب , با دسترسی های دشوار و صعب العبور سبب ساز ساخت تنش و کلافگی برای مهمانها خواهد شد ; خصوصا خانواده هایی که نوپا ی خردسال و یا این که اشخاص سالمند دارا‌هستند .




همینطور در صورتیکه در دو مکان مراسم دارید بایستی آنها را در حدود نیز گزینش نمایید تا در گیر نبود وقت نشوید و همینطور در ترافیک نمانید . به عنوان مثال در‌حالتی که مراسم عقد را در منزل برگزار می‌کنید و می‌خواهید برای مراسم عروسی به تالار بروید بایستی پیرو سالنی باشید که به خانه تان نزدیک خیس باشد .





اگرچه اکثرا مراسم عقد را در تالار های مخصوصی که در تالارها موجود است برگزار می نمایند .



وسعت تالار مراسم عروسی و سالن

وسعت تالار مراسم هم یک فرمان شایان توجه است که رابطه مستقیمی با تعداد دعوت شدگان داراست . چنانچه تعداد میهمان های شما کم است , تالار بزرگ تعیین خیر برای شما نخواهد بود . به دلیل آن که میهمانها دور از هم می‌شوند و این زمینه مراسم شما‌را خلوت و سرد جلوه میدهد .


برعلیه در‌صورتی‌که تعداد دعوت شدگان مضاعف است , تالار کوچک دوچندان نقص‌ ساز خواهد بود . پس می بایست ابتدا لیست آخرین دعوت شدگان مراسم خویش را تنظیم فرمائید .
اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]